منو برگردون

باران عشق

مطالب عاشقانه
منو برگردون

یه كاری كن بذار حتی بمونم تو بهم بد كن
پشیمون میشم از رفتن بیا راه منو سد كن
واسه رفتن بگو دیره بگو شب دست و پا گیره
دارم راهی میشم جونم چرا گریه ت نمیگیره
چرا با چشمای گریون میخوای باشم یه سرگردون
پا شو این لحظه حساسه یه جوری منو برگردون

یه كاری كن بذار حتی بمونم تو بهم بد كن
پشیمون میشم از رفتن بیا راه منو سد كن
واسه رفتن بگو دیره بگو شب دست و پا گیره
دارم راهی میشم جونم چرا گریه ت نمیگیره
بهم چیزی بگو حتی بگو بد كردی بی رحمی
یه كاری كن دارم میرم چرا اینو نمیفهمی
نمیفهمی چرا بی تو من از شب گریه ها خیسم
اگه رفتم گناهش رو باید پای كی بنویسم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت21:12توسط اشکان |